Inte-orka-göra-nånting-dag

2kommentarer

Heeej alla!
Idag har varit en inte-orka-göra-nånting- dag... Orkade inte i skolan verkligenm gjorde ingenting på NOn och matteprovet gick skit. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte. Just nu orkar jag inte bry mig, jag vill bara ha lov. Och imorn får vi det :D
Lite nervös dock, eftersom vi ska spela... Men tror det kommer gå bra :)
Vill tillägga en sak, och det är att bara för att jag skrev Agnes jassa och Micke som bästa vänner igår så betyder det självklart inte att de inte finns andra som jag känner likadant med, som jag skrev så har jag inte riktigt förstått mig på bästa vänner, så bästa vänner för mig e någon som betyder mycket och någon jag umgås mycket med. Men har maaaaassa vänner som betyder massa och som jag älskar och inte skulle klara mig utan. Bara så ni vet :)
Ikväll ska jag bara chilla, kan vara uppe lite längre för jag ska ta sovmorgon imorn :) Sen kolla julspel och genrep i kyrkan :) Måste säga att jag tycker det är så galet löjligt att vi måste vara i skolan fram till klockan 1, och typ baka??! Så jävla löjligt, kommer inte bli någo vettigt gjort, folk kommer bara vandra runt och störa och irritera och inte göra nånting. Då kan man lika gärna vara hemma! Jag ska dock öva, så jag ska inte dit :)
Nu ska jag försöka komma på ett bra ögonblick att skrivao m i nästa inlägg och göra mig varm! Pöss!


BTW, jävlar vad mycket snö det har kommit!!!

2 kommentarer

Rosie

21 Dec 2010 06:16

Lycka till i kyrkan. I´ll be there. Vet att ni kommer att göra det BRA! Kram

PS!Kul med inlägg med teman!

F

21 Dec 2010 17:29

Tack så mycket!!

Kul att du kom, saknar er såååå!!

Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej