Hejdå!!!

1kommentarer

Hejsan!
Kände att jag var tvungen att lägga in ett litet inlägg nu, jag åker till fjällen tidigt imorgon. Sen kommer jag inte hem förrens den 3 januari och då kommer Johannes hit :) Så blir inte mycket bloggande på ett långt tag nu!
Idag blev jag halvt magsjuk, spydde imorse. Tror dock inte att d e nån riktigt magsjuka, mer någon liten bakterie som ville ut för jag kräktes bara i morse sen har ja inte kräkts på hela dagen. Hungrig som bara den däremot, inte vågat äta så mycket.
Nu ska vi snart iväg till mormor och morfar och äta där med kusinerna :) Mysigt! Richard var här ett tag också och vi köpte Italien filmen som han har gjort :D Asbra e den!! Bra jobbat Richard!!
Nej nu måste jag dra! Puss å kram ni får ha det jättebra nu, så hörs vi! <3333


Slänger in en bild på syrran min!

1 kommentarer

Hanna

06 Jan 2011 01:22

Jag saknar dig också! Grymt mkt sweetie! Hoppas du har dt bra med din fina pojkvän! :) Love u!

Kommentera

Publiceras ej