Guld till NGF igen!!!

1kommentarer

GULD TILL NGF IGEN!!!! Tror vi ska låta de här bli en vana :D Sen att vi bara tävlade mot ett lag är en annan historia ;)
Klockan 05:45 igår morse satte vi oss på bussen tillsammans med två utav de yngre lagen i föreningen för att åka mot Gävle och tävla :) De två andra lagen tog ett brons och ett guld de med så blev medalj för hela slanten igår!! :D
Dock var jag inte med och tävlade. Som jag sagt innan så pallar jag inte tänka mer, min hjärna är slut, och jag kan inte påstå att jag varit speciellt taggad över huvud taget till den här tävlingen. Tyckte mest det skulle bli jobbigt. Så på förträningen bröt jag ihop totalt och vi bestämde tillsammans att vi skulle stryka mig från tävlingen. Var en otrolig lättnad! Så jag var med och hejade istället :) Det var sista tävlingen för den här terminen och på väldigt länge. Vi har nämligen bestämt oss för att satsa på JSM nu (junior SM) så vi ska bara träna på svåra grejer och se till att vi kommer upp på en högre nivå. Också mycket uppbyggnadsperiod. Så vi ska inte tävla förns om ett år. Däremot ska vi ha små miniläger :) Kanske med ett annat lag i en annan förening också :D Roligt!
Jag tycker det är bra, jag vill gå vidare :D Tycker också det är ganska jobbigt å tävla så jag tycker det här var ett bra beslut :) Får vila lite från tävlingar och hinna utvecklas :)
Nu ska vi snart få gäster så ja måste plocka undan lite här! Men jättebra jobbat igår tjejer!!! Puss å kram <333

1 kommentarer

vivi

13 Dec 2010 10:23

Det är bara att gratulera till alla era medaljer!

Pok

Kommentera

Publiceras ej