Fullt upp...

1kommentarer

Hejsan!
Vad händeeer?? :) Själv sitter jag i pyjamas och har just ätit frukost :) Skönt med segmorgon :)
Jag hann inte blogga igår, hade fullt upp hela dagen! Först skola, där man måste jobba på som attan nu för att man ska hinna. Sen jobba lite på Ica, var ett tag sen nu. Det gick bra. Direkt efter det så drog jag och var barnvakt :) Mysigt! Vi åt pizza, spelade Wii och tittade på tv :) Mycket mysigt, mest slappkväll känns det som med härliga barn!
Däremot tyckte jag faktiskt att Olle skulle gått vidare i Idol :P
Iallafall så kom jag väl hem runt halv 12, tittade lite mer på tv och gick och la mig runt 12. Skönt med en tidig kväll också.
Idag så ska jag ta det lugnt på dagen, sen ikväll kommer Jaase och Agge hit och vi ska baka lussebullar och titta på julig film :D Dricka julmust och äta pepparkakor och snacka en massa :D Härlig kväll det här kommer bli känner jag!
Underbart!
Måste bara tillägga att jag saknar Wiman väldigt mycket nu, vi har inte träffats på år och dar! Hatar det, jag önskar verkligen att jag hade mer tid. Jag saknar dig iallafall Micke, bara så du vet.
Nu måste jag dra! Puss å kram <3333
Hahaha kolla vad jag hitta! Från julspelet när vi gick i trean!

1 kommentarer

J

06 Dec 2010 18:52

Haha, vilken söt bild!! Fast vi ser livrädda ut!! <3

Kommentera

Publiceras ej