Dag 6- Min dag

0kommentarer

Min fredag har varit okej :) Började med att jag gick upp runt 07:10, kollade julkalendern och åt frukost. Gjorde mig i ordning och gick till plugget. Hade Svenska första lektionen, den enda riktiga lektionen idag kan man väl säga. Vi diskuterade Möss och Människor, en bok som vi har läst. Kommer kanske recension på den sen :)
Sen hade vi tyska, vi fick julpyssla ;) Inte speciellt jobbigt :) Sen vart de lunch och rast, nice de. Sen kolla film, kollade på Möss och människor ;) Och sen idrott då vi inte gjorde något speciellt eftersom ingen hade gympakläder med sig, vi har ju bara gjort hälso arbeten så ingen hade kommit ihåg.
Efter skolan var det bara direkt till jobbet. Jobbade till sju idag istället för halv 6, så tjänat mycket pengar idag :)
När jag kom hem pratade jag en snabbis med Johanens och va lite med Mathilda och Sofia. Massa kul å se Mathilda igen :)
Sen mat och nu sitter jag här :) Det var min dag. Inte speciellt intressant kanske men det var de jag skulle skriva om idag :P

Kommentera

Publiceras ej