Dag 3- Mina föräldrar

1kommentarer

Gud jag vet inte vart jag ska börja nu alltså! Jag kan ju börja med att säga att mina föräldrar ät de bästa föräldrarna som finns!! Absolut de bästa!
De stöttar mig alltid, i alla beslut jag tar, de lyssnar och bryr sig, jag kan prata med dem om allt! De kan ändå sätta gränser, gränser som i slutendan e bra även om jag kanske inte fattar det just då.
Ni åkte ner till Göteborg med mig bara för att jag skulle få träffa Johannes! Ni accepterar att jag har en pojkvän på 23 år! Hur många föräldrar skulle göra de egentligen? Jag är så glad över att just ni är mina föräldrar! Jag älskar verkligen er så himla mycket och ni betyder sjuk mycket för mig! Allt ni gör för mig och har gjort för mig i alla år. Jag har det verkligen bra.
Många föräldrar är stolta över sina barn, jag är stolt över att ha er som föräldrar.





Jag älskar er <333

1 kommentarer

vivi

13 Dec 2010 10:26

Frida alla dessa fina ord om dina föräldrar.....man är stolt över att vara din faster!

Pok

Kommentera

Publiceras ej