Dag 1- Om mig

1kommentarer

Jahap, skriva lite om mig själv då!
Jag är en sprallig tjej på 15 år :) Eller ja, för de mesta e jag sprallig iaf ;) Kan också ibland vara fördjävligt jobbig kan jag tänka mig, hamna i små dumma perioder när man är nerstämd, men förfan jag är ju 15 år och tonåring, är inte de fullt normalt?? Hormoner hit och hormoner dit, jag lovar er om jag kunde döda dem små j*vlarna då skulle jag göra de!
jag går i skolan precis som de flesta andra 15åringar som vill ha en framtid. Jag vill jobba med barn och ungdomar när jag blir stor, typ psykolog eller socionom tror jag. Ska välja Samhälle med inriktning på Beteendevetenskap på gymnasiet tror jag då man läser mycket psykoligi. De intresserar mig.
På fritiden håller jag på med gymnastik 3-4 dagar i veckan, jag både tränar själv och är tränare för små gullungar som jag hoppas att jag kommer få träna upp precis som jag har blivit upptränad sen jag var liten. Gymnastiken är en stor del av mitt liv och jag ser gympagruppen som min andra familj.
Jag älskar också musik, jag spelar gitarr och har gjort i några år nu (kommer inte riktigt ihåg hur många). Har den här terminen tagit lite uppehåll med gitarren, varit trött och inte riktigt haft tid. Även så tappade jag nog suget lite. Nu däremot har jag kommit igång lite igen och börjar få tillbaka lusten :D Även musiken tar upp en stor del av mitt liv, jag älskar det väldigt mycket!
Jag jobbar också på fritiden på Ica här i Bergshamra där jag bor och umgås med vänner lite då och då :)
Jag har en pojkvän som heter Johannes på 23 år, vi har varit tillsammans i snart 6 månader och jag älskar honom väldigt väldigt mycket. Är galet kär!
Såååå de var väl lite om mig då! Ha det bra kexchoklad! Pöss!!


This is me!

1 kommentarer

Jennifer & Miccan

09 Dec 2010 13:54

Nu är det ni som bestämmer...

gå in på www.msje.webblogg.se

Kommentera

Publiceras ej