Bihålsinflammation

7kommentarer

Tjena mors!
Sitter  här i min nya T-shirt osm jag köpte på tävlingen :) ``Im the coach, to save time assume I know everything´´ står de på den :P Gillar den :)
Snart ska jag åka och träna småttingar :) Sista tärningen innan jul uppvisningen. Det ska bli mys! Däremot får jag inte träna själv :( Jag tror jag lider av bihålsinflammation. Inte kul kan jag tala om! Gör grymt ont! Men nu har jag två alvedon så ska nog hålla mig ett litet tag :)
Skolan idag gick ganska bra, trodde jag var klar med min rapport men så visade det sig att det var en grej jag var tvungen att göra om... Irriterande. Men det ska nog gå :) Och snart är det helg igen!! De gillas!
Nej, nu ska jag spela gitarr! Förhoppningsvis kommer syster yster hem snart då kan vi spela å sjunga lite :) Trävligt!
Pöss <333

7 kommentarer

frida

02 Dec 2010 15:50

kikar in! allt bra? :)

Rebecca

02 Dec 2010 16:00

usch vad jobbigt, krya :)

Lucke

02 Dec 2010 16:02

Hejsan, vad göres? :)

J O Z E F I N E

02 Dec 2010 16:12

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Kika gärna in och lämna en liten fråga ;)

Länk till inlägget: http://jozefinesarah.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment



Josefine

02 Dec 2010 16:23

Bihålsinflamtion är inte roligt, fy!:/

Cissi

02 Dec 2010 16:26

ajdå :(

moa

02 Dec 2010 20:08

sv; okeej ! ;D

Kommentera

Publiceras ej