1 December

2kommentarer

Dålig bloggning, jag vet. Varit i plugget idag, det var väl okej, vi fick sluta typ en timme tidigare för att vi inte hade någon lärare :) Fett chill!
Meeen idag är det första December!! Jul eller vaaaad???! Åååå jag älskar det här, man börjar julpynta, det lyser så fint med alla ytterbelysningar på kvällarna, alla julreklamer, de juliga skylltfönstrerna. Jaa jag älskar allt som har med julen att göra helt enkelt :) Jul är en fin högtid tycker jag! Idag började ju julkalendern också, det är ju ett måste att titta på den! Så jag var uppe kvart över 7 imorse för att titta. Hotell Gyllene Knorren tror jag den heter. Den verkar faktiskt vara en utav de bättre om man jämför med de senaste åren :D Hoppas på det iallafall!
Nej nu kommer planeringen för den här månaden!

♥ Juluppvisning
♥ Tävling i Gävle
♥ Vi får jullov!!! :D
♥ Spela på julavslutning (nervööööös!!)
♥ Julafton :D
♥ Rosanna fyller byxmyndig :)
♥ Handla julklappar!!!
♥ Lucia
♥ Julbaka med bästa brudarna :)
♥ Vi åker till fjällen :D
♥ Nyårsafton :D

Herregud vad mycket det var då. Det visste jag inte :P Aja de löser sig säkert ;)
Ni får ha det så bra! Pözzzzz

2 kommentarer

Hanna

01 Dec 2010 19:51

johannes har du glömt på listan ;)

F

01 Dec 2010 19:58

Nää då vi ska inte träffas i December bara ;) Vi ska träffas i Januari :) <33

Kommentera

Publiceras ej