Vakna med the Voice

0kommentarer

Tja tja !
Uppe tidigt. Kunde inte sova. Finns det något värre än å sova när man e sjuk ? Man drömmer bara konstig drömmar och vaknar en gång i halvtimmen. Fast måste erkänna et den här natten var helt okej. Vaknade vid 2 och var rå hungrig så jag gick ner å käkade lite. Har ju typ inte ätit ordentligt på tå dygn. Bara lite yoghurt och glass. Men nu på morgonen fick jag iallafall i mig en macka :) Så det är helt klart bättre !
Nu sitter jag och tittar på Vakna med the Voice :) Älskar de ! Ganska skönt å va hemma om jag ska vara ärlig :P
Men jag vågar inte ens tänka på hur mycket jag kommer ligga efter i skolan sen ! Usch usch usch säger jag bara.
Men nu ska jag titta vidare. Ha de bra pussar ! <333
Ledsen att det inte blir så mycket bilder just nu men sitter mest på mamma och pappas dator som är lite knäpp å den tycker inte om å ladda upp bilder....

Kommentera

Publiceras ej