Onsdag kväll

1kommentarer

Hejsan ! :D
Har just kommit hem från träning med barngrupper :D Det gick jättebra men killarna var lite stökiga. Bara vänja sig antar jag :P
Iallafall så idag på förmiddagen i skolan skulel vi typ gå någon promenad eller något. Så vi delades upp i grupper och skulle gå till Mora badet (en badplats en bit bort från plugget) och man skulle leta typ efter olika saker. Jag hamnade med Anton och Fredrik :) Hehe ensam tjej men en bra grupp tycker jag :) Sen på eftermiddagen hade ju vi No prov. Tror det gick helt okej. Eller kändes inte så när jag skrev men nu efteråt känns de bättre :)
Så nu sitter jag här och ska bara ta de lugnt. Jag ska titta på Andra Avenyn på datorn.
Så vi hörs ! Bye bye pussar <333


Anton å fredde i skogen :P


Hehe ja vad ska man säga... :P


Som sagt vad ksa man säga :P

1 kommentarer

nicole

18 Oct 2009 12:11

Hahahah, blåa och fina pojkar :P <3

Kommentera

Publiceras ej