Söndag

1kommentarer

Tjena !
Mår bättre idag :) Bara ont i magen. Ganska jobbigt men de går nog över snart :) Har inge ont i huvudet å inge feber så de är bra.  Idag ska jag väll titta på tv ännu mer antar jag :P Sitta framför datorn också ;P Har faktiskt varit duktig och städat rummet nu på morgonen. Så nu är de nästan fint :P Bara lite lådor på golvet som ska bort också. Vet bara inte vart jag ska ställa dem :P Hehe men jag hittar nog på något ;) Just de naglarna måste målas om också. De kan jag ju göra :D Tro det eller ej men jag börjar faktiskt tröttna lite på Tvn så då e de bra å komma på lite annat å göra :P Får se vad de blir för färg idag.
Men nu måste jag kila ! Bye bye pussar <3


Gammal bild på gympatjejer ! Älskar er <333

1 kommentarer

Emma Fridén

20 Sep 2009 13:13

Herregud va gammal bild :P

Kommentera

Publiceras ej