Sjuk igen !

1kommentarer

Hej...
Jaha som ni säkert kan räkna ut på rubriken så har jag bivit sjuk igen... Aaargh jag orkar inte mer ! Började känna de redan igår innan träningenm ne då tog jag en ipren och tränade ändå. Jag vet man ska inte göra så men jag trodde ju bara de var lite vanlig huvudvärk och jag orkade bara inte sitta hemma. Så när jag kom hem frös jag som en galning och hade ont i huvudet å ont i magen. Och inatt har jag sovit jättedåligt och nu ligger jag här... Jag har inte tid å vara sjuk mer nu ! Som tur e så var de ju iallafall idag och inte  i början på veckan. Nu kan jag piggna till under helgen. + Att vi inte har någon matte idag så de e ju bra. Däremot har vi So och den e inte så bra å missa men vad ska jag göra ? Måste börja äta massor med vitaminer och frukt ! Så idag blir en da framför TVn. Sitter å tittar på Vakna med the voice för tillfället. Har även köpt 17 again så dem ska jag titta på :)
Men nu ska jag dra ! Bye bye pussar <333

1 kommentarer

/j

18 Sep 2009 20:30

Stackare..krya på dig

kram

Kommentera

Publiceras ej