Kryssningsbåt

0kommentarer

Buu !
Då var man hemma från ett toppendygn på Birka Paradis ! Vi har haft jätte jätteroligt ! Var uppe till typ halv 4 tror jag och sen gick vi upp vid 9. Så gissa om jag e trött nu eller :P Men de var de värt för vi har haft sååå kul !
Hade ju inte någon som var i min ålder men det var jätteroligt ändå ! :D Vet inte hur de gick till men på något vis hamnade vi uppe på scen till kareoke och där skulle vi sjunga inför allt folk. Och jag som har scen skräck ! Haha men alla var ju fulla och man kände ingen så de gick bra :P Men de var lite pinsamt :P
Men här kommer lite bilder iallafall :D


Max när vi väntar på å få gå ombord :)


Haha Moa alltid redo och bada ;)


Grabbarna grus i poolen :)


Efterätt ! Mums :P


Syrran, Moa, Isac och Max :D


Syrran och Moa :D

De var allt :P Nu ska jag ner till F och F ! Ha de bäst pussar <333

 



Kommentera

Publiceras ej