Jag vill träna !!!

1kommentarer

Jaha då var det torsdag igen. Tycker tiden går ävldigt snabbt faktiskt. Å de e ju bra :) Idag ska jag till plugget å sen bli de hemma kväll för min del... Ingen träning är inte frisk än. Måste va frisk till på lördag när vi ska köra grop hall !!! Funderar på om jag ska åka titta på ikväll iallafall men tror inte jag gör det för pappa ska inte skjutsa in och då måste jag ta bussen. Kan ju inte göra något där ändå. Blir bara sugen på å köra :P Men jag vill ju träffa alla gympakompisar ! Aja får se hur jag gör.
Plugget idag blir inte så jobbigt heller ser det ut som bara matten som e jobbig lektion idag. Annars har vi mest sköna lektioner. Så de är ju skönt iallafall :)
Men nu ska jag fixa de sista och sen gå till bussen ! Ha de bäst pussar <333


Mycket Italien bilder jag vet men mest dem jag hittar på datorn :P
Och johannes notera att jag skrev datorn ;) 

1 kommentarer

/j

10 Sep 2009 18:38

Du är inte helt hopplös alltså :P

Kommentera

Publiceras ej