1 september

2kommentarer

Hej igen !
Har trååååkigt ! Läser en bok vi ska läsa och den e verkligen inte bra ! Jag tyckte den var bra i början men nu är den bara sämst. Seg och överdrivet detaljerad ! Sommar Mord heter den. Men de är iallafall bättre än å plugga matte :P Eng glosor har jag som ska pluggas också. Och jag kommer inte vara frisk imorn. Kunde jag inte blivit sjuk någon annan vecka ! Den här veckan händer de ju saker. Barn grupperna börjar imorn och på fredag sak vi på kryssningsbåt med masa familjer. Men då är jag iallafall frisk :) Det ska bli riktigt kl faktiskt ! :D Glömde ju också skriva att det är ny månad idag. Händer typ inget den här månaden utom kryssningsbåten.
Men nu måste jag kila ! bye bye pussar <333

2 kommentarer

Wiman

01 Sep 2009 21:30

Klart som fan det händer grejer denna månad! vi ska ju spela gitarr minst! 4 ggr... :D

Wiman

01 Sep 2009 21:31

Klart som fan det händer grejer denna månad! vi ska ju spela gitarr minst! 4 ggr... :D

Kommentera

Publiceras ej