Trazan trupp cupp Maxi A

1kommentarer

Hejsan !!
Nu har jag kommit hem från tävlingen och har just käkat pizza :) Mums :P
Tävlingen har gått helt okej. Dem var jätteduktiga och vi kom på nionde plats av 15
lag :) Dem hade hoppats på att få en medalj så dem blev nog lite besvikna... Men de kan
inte alltid gå jättebra :P
Imorn så är det iallafall dem äldre som tävlar vilket innebär att jag tävlar :P Jag börjar bli nervös nu.
Ska ju köra min handvolt frivolt... Men jag får hoppas att de går bra. Vi tävlar typ bara mot två lag :P
Haha så vi kan inte komma sämre än på en femte plats ;)
Men nu måste jag dra ! Pussar <333


Frisyren :D


NGF rockar fett !!!


Dem övade lite fristående ute :P


På förträningen :D

1 kommentarer

ebba

18 May 2009 19:00

vi va bäst! ngf i mitt lilla hjärta:)

Kommentera

Publiceras ej