Torsdag kväll

0kommentarer

Hej hej !
Nu är jag hemma från träningen. Den gick riktigt bra idag :D Vi övade typ bara inför marknadsafton som är imorn !!
Måste berätta något kul som hände i skolan idag :P Jag glömde min skåpnyckel och Agge har min reserv på samma nyckelring som hennes egen nyckel. Så vi typ delade på nyckeln kan man säga. Iallafall så hade hon låst upp sitt skåp och då skulle jag låsa upp mitt. Och när jag hade gjort de så hängde jag nyckeln på hörnet av dörren till hennes skåp. Jag trodde ju att hon märkte de men de gjorde hon inte så hon stängde skåpet och låste å där satt nyckeln kvar :P Haha och den satt där den satt. De gick typ inte å få bort den :P Miccan garva hur länge som helst och efter ett tag lyckades jag få bort den så de ordnade säg. Kanske inte låter så roligt men de var askul ;P
Got to go ! bye bye <333

Kommentera

Publiceras ej