Torsdag, Fredag, Lördag

0kommentarer

Hejsan !
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte hunnit :P
Torsdag: I torsdags så var det ju Valborg och vi hade jättekul ! Rothman kom till oss och vi eldade brasa och åt :) Lite senare gick jag å Sebban till stora brasan och jag var med massor med tjejer från klassen :D Det var jättegropit på ängen så jag började typ med å ramla å vicka foten ;) Hehe
Vi gick hem vid 10 och då såg vi på Hitta Nemo ;P Den är faktiskt riktigt rolig :P Sen jag jag å la mig vid 1 halv 2.
Så den kvällen var riktigt lyckad !

Ronja följde med oss hem efter skolan å vi lekte lite med dockor :P


Senare på kvällen :)


Favorit tjejen <3


Brasan :)


Sebbe :P


Alla åker gräsklippare :D

Fredag: Igår så var jag med Miccan :D Ronja var här en stund också och vi tog faktiskt första doppet i sjön ! Det var kallt men det kändes verkligen som sommar :P Eller lite iallafall :P Mathilda och Sofia badade också :D
När vi hade badat så åt vi lunch och sen kom Hannie :) Hon var ute på landet över dagen och vi gjorde lite volter på studsmattan och sånt :D Kul kul !
Klockan 17:00 så åkte vi till mormor och jag var där i ca en timme och sen så åkte jag till Jasse som hade tjejmiddag :D Vi åt Tacos och efterrätten blev banana split ! Ni anar inte hur gott de var ! Sen tittade vi på film och hade mysigt :D Jag somnade vi typ halv 12 men vaknade sen igen och vi somnade typ inte förns vid halv 4 :P Hehe sen vaknade vi typ halv 9 och tittade på en film från när Jasse var i Karibien :D Efter de åt vi frukost och sen åkte jag hem ;)

Hanna och Miccan <333


Jasse öppnar presenter :) Av mig fick hon en biobiljet, av agnes en
Nässeser(stavning*) och av Hanna, Miccan och Matti fick hon smink och
en jätte gullig mys tröja :)


Tröjan som Jasse fick :P


Mina älsklingar <333


Love you Girls <3

Lördag: När jag hade kommit hem så satte jag, Sofia och Mathilda upp tältet vi ska nämligen tälta inatt !!! Mys mys <3 Jag har just käkat lunch och snart tror jag att jag ska lägga mig i Hammocken(stavning*) och läsa lite eller varför inte sola lite ? :P Sofia och Mathilda ska åka till Norrtan men jag orkar inte följa med ;) Hehe

Det var allt :P Ha de bäst pussar F <3333

Kommentera

Publiceras ej