Torsdag

1kommentarer

Hejsan !
Nu är de torsdag å de betyder att det snart är fredag ! :D Tror att jag ska gå å
se på bio imorn :) Ska se Hannah Montana the Movie i så fall :D Kuligt hoppas de blir av !
Idag så är de iallafall sista träningen innan tävling !! Nervöst säger jag bara ! Men de ska
nog gå bra :) Fast vi kommer antagligen att ha sjukt hård konkurrens... Vi tävlar bara mot
5 lag ;) Hehe
Hur som helst så har jag lunchrast nu och efter de så har vi svenska. De är ganska kul faktiskt :)
Vi håller på å göra en tidning :P Jag Agge och Jasse är i en grupp ;P
Men nu måste jag gå på lektion ! Ha de bäst pussar <333

1 kommentarer

aggepagg

14 May 2009 18:47

Du kommer klara dig skit bra på tävlingen på lördag gums!!!

Du måste bara lära dig att inget händer om du missar ett varv, då känner du dig mkt tryggare och du fokuserar dig bättre...

KRAM KRAM

AGGE

Kommentera

Publiceras ej