Onsdag kväll

0kommentarer

Tjo !
Nu är vi äntligen lediga resten av veckan ! Gud vad skönt ! Jag ska typ bara ta de lugnt :)
Eller när jag tänker efter så har jag faktiskt lite planer för helgen :P
Torsdag: Vara med Mathilda först och sen kommer Agge för att sova här :D
Fredag: Vara med Agge och sen Mathilda :D
Lördag: Hannie kommer ut så jag ska vara med henne :D
Söndag: Vara med Hannie och träna :D
Så det blir bara massa kuliga saker ! Vad ska ni göra under den här låååånga helgen ?
Idag så hade jag iallafall gitarr efter skolan och de gick bra :D Sen har jag varit med Mathilda på
kvällen och vi har tittat på Grey´s :) Mys mys !!
Min fot är lite bättre, kan gå lite på den nu :) Men nu på kvällen gör de lite ondare :/ Hoppas de går över snart !!
Men nu måste jag gå ! Ha de bäst pussar <333


Älskar dig bruden !! <333

Kommentera

Publiceras ej