Lördag morgon med strålande sol

0kommentarer

God morgon darlings !
Nu är det äntligen helg igen och det är strålande sol precis som de skulle vara :D Så skönt !
Så idag blir det bada å sola :D Ska försöka bli lite brun :P
Nu på morgonen har jag inte gjort något speciellt. Vaknade halv 8 och gick upp å titta på 2 avasnitt av
Samllville och sen har jag suttit framför datorn. Och nu ska jag snart äta frulle :) 
Iallafall så har jag tänkt lite och kommit på att nu är det bara tre träningar och en tävling kvar sen så slutar vi för den här terminen.
Känns ganska skönt men tråkigt också. Fast vi ska ju till Italien snart så jag behöver inte vara ifrån gympan så länge :P
Tävlingen är nästa helg på Lidingö och de är grentävling vilket betyder att vi får medalj för varje gren :) Så förhoppningsvis så kommer vi hem med 3 medaljer nästa lördag ;P
Men måste dra ! Pussar <33

Kommentera

Publiceras ej