Im back :)

0kommentarer

Hejsan !!
Nu e jag hemma igen ! Det har gott väldigt bra :) Eller de beror väl på hut man ser de :P
Vi kom på plats 15 av 54 lag och de är ju jättebra men vi kom inte till final... De kan jag verkligen inte
fatta !!! Vi var asbra verkligen ! Vi hade ett fall och någon liten miss på överslaget men annars
var de bra ju ! Så självklart blev vi lite besvikna men de gick över :P Helgen har iallafall varit en utav
men underbaraste och bästa helgerna i mitt liv med mycket skratt och roligheter :D Jag lägger
ut bilder lite senare för jag har inte laddat in dem i datan än :P
Iallafall så kom vi hem vid 1 i natt så jag tog lite sovmorgon och kom till plugget lite senare :P Ändå
var jag jättetrött och då är de ganska svårt å konsentrera sig på lektionerna ;P Hehe
Nu har jag iallfall just ätit :P Köttfärsås å spagetti blev de idag ;) Gott !!!
Jag har även varit hemma hos Agge en snabbis och kört båt .) Hehe jag vet de låter konstigt men vi har
köpt en lite båt med motor och pappa har lovat att jag ska få lära mig köra den själv i  sommar så man får
ju börja öva i tid ;)
Men nu måste jag dra ! Pussar <333

Kommentera

Publiceras ej