Härliga söndag !

1kommentarer

Heejj !
Nu var den här helgen över... Lite tråkigt eftersom den har varit så himla skön ! Idag kom Miccan hit och vi låg på stranden hela dagen :) Ronja och Rosie var där ett tag också :D Sen kom Jentan också :D
Så vi har badat och tagit kort :P Vi gick upp vid två och bytte om för att sen åka och träna. På träningen så var det uttagning på friståendet eftersom vi tävlar nästa helg. Jag gav typ allt och tyckte att de gick riktigt bra men jag fick ändå inte vara med och dansa ! Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel ! Så jag blev faktiskt riktigt besviken... Men men nu ska jag inte klaga. Får hoppas på att plocka varven på matta och hopp istället :) Efter träningen åkte jag Syrran och Mathilda och tog ett kvällsdopp :D Det var riktigt skönt :)  Så nu sitter jag här och skriver :P
Ha de bäst pussar <333

1 kommentarer

Anonym

31 May 2009 21:48

Vilka får vara med på friståendet då?

Kör ni hela laget i samma klass?

Kommentera

Publiceras ej