Eurovision song contest

2kommentarer

Hejsan !
Sitter ni också och tittar på eurovision song contest nu ? Det gör jag iallafall :P Fast jag har inte
tittat hela tiden :P Har spelat lite gitarr och tittat lite på disneychannel också :) Jag har även
hunnit med å titta på HSM 1 som gick på disneychannel :D Jag funderade faktiskt på att ha ett litet
HSM maraton men dvdn i mitt rum funkade inte... Som vanligt så är det som små spöken i våra apparater !! :P
Måste bara tillägga att jag tycker att jag är väldigt duktig för jag har börjat läsa en engelsk bok :P Den heter
typ ``Lust´´och är bra :) Jag fattar inte allting men lite granna fattar jag och jag förstår handlingen :) Så de tycker
jag är ganska bra gjort av mig :) Eller hur ? 
Och nu till den stora nyheten ! Jag har bestämt mig för att spara ut mitt hår till långt ! :D Kul va ?! Vi får se hur 
länge det håller ;) Hehe
Men nu ska jag dra ! Pussar <333


Haha man kan verklige inte fatta att det där är jag !!!!

2 kommentarer

Hannie

17 May 2009 00:51

ÅHHHH :D:D:D:D Ska du spara ut ditt hår igen! Mee like ! ;) ditt hår e ju typ dt finaste som finns :) Fast du e såklart alltid söt !

Som svar på din fråga, så tror jag att jag kmr ut ngnting iaf nästa helg, vet inte vilken dag bara :)och då måste vi ses. ni ska väl vara hemma?

Lycka till imorn !! <333

Miccan

18 May 2009 19:18

men gud vad söta :) ! <3

Kommentera

Publiceras ej