En underbar dag

1kommentarer

Hej på er !
Nu har jag just tittat färdigt på Robinson 2009 :) Och vinnaren blev Ellenor !! Jarmo och Ellenor var i final och jag tycker att Jarmo skulle ha vunnit... Eller innan tycker jag att Anna skulle vunnit :P Vem tycker ni ? Nu sitter jag och ska titta på någon film på 4an. Den heter typ Illusionisten. Så vi får se om det är något å titta på :P
Idag har jag iallafall haft en helt underbar dag med mycket bad och sol :D Jag började dagen med å klippa gräste i bikini :P låter inte så kul men måste göras ;) Sen kom Jentan och var lite med Sofia å vi tog lite bilder på studsmattan :D
Efter de så åkte jag och pappa för att köpa morsdag present. Ni har väll inte glömt att de är Mors dag imorgon va ?
Sen gjordde Syrran och Mamma lite sushi som vi skulle äta till lunch :D Det var mycket gott ! Och efter lunch drog vi ner till stranden och dit kom även Agge och efter någon timme kom också Mathilda :D Vi har haft otroligt kul och de här bli en dag jag aldrig kommer å glömma ! Tack för en underbar dag tjejer <333
Men måste dra ! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag See u later !

1 kommentarer

thaikalle

31 May 2009 09:29

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

Kommentera

Publiceras ej