En medalj rikare !!! :D

1kommentarer

Heejj !!!
Nu är vi hemma och det har gått asbra ! Vi tog brons !!!! :D Gissa om vi är stolta eller ?!
Jag vet, det var typ bara 5 lag men ändå ! Det är första gången som vi tävlar på så här svår
nivå och allt ! Så nu är man en medalj rikare :P Dessutom så körde jag min handvolt frivolt !
Och den var till och med ganska bra ;P Eller de kändes så iallafall ;) Däremot så gick förträninegn
sådär för mig... Var väldigt nervös och tappade typ andan och började gråta :P Jag vet inte ens varför :P
Hehe
Just nu sitter jag och chattar lite men jag ska snart käka och efter de så ska jag duscha :P
Imorn är det skola som gäller och efter de så var det något möte med tränarna i NGF som jag tydligen
skulle vara med på. De var typ massa information :P
Men nu känner jag att de luktar mat så måste dra ! Pussar <333


Våghalvståendet :P (stavning*)


Flamingon :P


Glada tjejer <3333


När vi får medalj :D


Den bästa truppen !!! <333

1 kommentarer

Vivi

18 May 2009 13:48

Grattis Frida!

Jag visste att ni skulle fixa det!

Nästa gång blir det säkert silver!!!!!!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej