Disneykväll med Agge <3

0kommentarer

Tjolahopp !!
Ledsen att jag inte uppdaterade igår men jag hade fullt upp :P  Först var jag med Mathilda och sen
vid halv 2 så kom Agge !! :D Hon skulle sova hos mig till idag och vi skulle pressa Disneyfilmer ;) Haha
Vi tittade typ bara på 3 filmer och sen var vi dötrötta ;) Vi tittade först på Shrek, sen på Lejonkunden 2 och
sen på någon typ parodi av rödluvan :P Hehe de var lite kul ;)
Sen sov vi och jag vaknade typ 08:50 !!! Asbra ju ! Det var länge sedan jag sov så länge kan man ju säga :P
Idag så händer inte så mkt... Jag ska vara med Mathilda och ikväll kommer mammas kompis och hennes barn
hit och är här typ en timme :P Mysigt !!
Men nu måstre jag dra ! Puss <333


Har kanske haft den här bilden förut men jag hittade ingen annan ;)

Kommentera

Publiceras ej