Tisdag med soooool !

1kommentarer

Morning !
Äntligen så är det sol !!! Det är jättefint väder ute ! Fast de blåser lite men mycket hellre de här vädret än regn ! Hoppas
att de håller i sig till midsommar :) Idag så ska jag nog inte göra så mkt... Kanske bada lite med Jentan :) Vi  får se hur
det bli. Klockan halv fem så ska jag iallafall cykla iväg och vara barnvakt :D Kuligt !!!
Föresten är det någon som ser på sommarlovsmorgon ? De är ju typ hur barnsligt som helst men på tisdagar och torsdagar så är det Blue Water High och de får man ju inte missa !!!
Men nu ska jag göra mig i ordning tror jag... Måste sätta lite fart på dagen ;) Haha jag börjar låta som en mamma :P Usch hemska tanke :P
puss puss <333

1 kommentarer

Hannie

16 Jun 2009 16:05

Kolla in min nya egna blogg ! :)

<333

Kommentera

Publiceras ej