Tack alla underbara människor <3

1kommentarer

Hej alla härliga bloggläsare !
Nu är typ min födelsedag slut. Eller nästan iallafall :P Den har varit helt underbar ! Imorse fick jag en DIF tröja, en ansiktskräm och Miley Cyrus skiva ! Mycket glad blev jag där med ! Jag fick också massor med fina grattis sms och flera som ringde så tack till alla ! Sen så packade vi ihop för en heldag på stranden :) När jag kom dit så fick jag en present till av Micke :D Fick ett kapo (grej till gitarren) Och blev riktigt glad då med såklart ! Så tack !!! Sen har jag mysigt på stranden fast jag fick ligga mycklet i skuggan för att igår brände jag mig asmycket ! Inte skönt alls ! Har bränt benen och och ryggen... Hur som helst så vid 2 cyklade jag hem och lite senare kom Mathilda älslingen med en ballong och ett paket ! Då fick jag en bok som heter Bevis:dagbok skriven av Caroline B. Cooney och en Bodylotion (stavning*) Även då blev jag jätteglad !
Nu tror man ju att det var slut där men det är de inte ! När jag satt å tog de lite lugnt och läste (Emanuel, sommarförföraren. Någon som har läst ?) så dyker helt plötsligt Jasmine och Agge upp där med tårta ! Jag blev hur överraskad som helst och såååå glad ! Tårtat var hur fin som helst med grön grädde och en ascool dödskalle av lakrits strö socker :P Så vi åt Taccos och tårta å sen var vi mätta och belåtna ! Vi hade jättekul å skrattade å pratade och senare gick dme hem. Så tack tack tack alla underbara människor ! Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig ! <333333
Det var min underbara dag ! Hur har eran varit ?
puss å kram <333


Jag med min tröja imorse :P


Min otroligt fina tårta dem hade gjort ! Cool va !?


Haha när vi käkar taccos !

1 kommentarer

Mathilda<3

27 Jun 2009 10:54

Grattis frida <3<3<3 saknar dig :D

Kommentera

Publiceras ej