Söndag morgon

1kommentarer

God morgon !
Idag så sov jag till halv 10 !!! Är man bra eller ?! Mitt mål i sommar är å sova till 10 :P Hehe jag brukar typ vakna vid
8 :P Igår så åt ju jag hos mormor och det visade sig att både Ossian och Adrian skulle komma :D Så då blev jag glad :)
Vi hade jätte trevligt och jättekul och åt jättegod mat :P Jag gick hem vid halv 9 tror jag och sen satt jag framför datan och tittade lite på tv :)
Idag så ska jag vara med Mathilda och vi ska väll typ titta lite på tv och sitta framför datan kan jag tro. Börjar bli riktigt trött
på de här vädret nu ! ag vill ha sooool ! Jag vill bada ju ! :P
Men nu måste jag kila ! Puss å kram <333

1 kommentarer

Anonym

14 Jun 2009 11:54

Hehe... Du får hälsa thilda och kusserna <333

Jag har fått uffe att skaffa blogg XD och jag har gjort en ny blogg

Jag kommer komma hem med soooool !!!!

Många kramar Zoffan

UFFES: loupe.blogg.se

MIN: zofiamatilda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej