Söndag kväll

4kommentarer

Hej på er !
Har just spelat lite sims 3 :) Funderar på att titta på ett avsnitt av Summerland :P Får se om jag orkar :P
Ikväll så har jag tittat på Grey´s Anatomy, reprisen från i onsdags. Det var sista avsnitten för säsongen och så sjukt
spännande och hemskt ! Någon annan som såg ? Jag har också tittat på den nya serien Privileged som går på 5:an :)
Den var riktigt bra ! Ska lätt börja följa den efterosm Gossip Girl har slutat gå nu :P Haha kanske skulle man starta en serie blogg ;)
Iallafall så var ju jag barnvakt för några dagar sen och idag ringde barnens mamma och sa att dem behövde barnvakt igen !!! :D Så det blir på tisdag igen :D Guuud så kul ! Så nu e jag riktigt glad :D
Men nu måste jag dra ! Pussar <333

4 kommentarer

amanda

14 Jun 2009 23:38

sv. haha! ;)

zoffan

14 Jun 2009 23:45

Tjooohooo !!!

Gud vad Kul !!

Sov gott

Pösss

Jag och gänget <3<3<3<3<3

Matilda

15 Jun 2009 00:50

sv. haha , jätte :P

Amanda

15 Jun 2009 09:24

För att det var lite jobbigheter som hände, och för att det aldrig kan vara bra på riktigt.



Oj, vilken av tävlingarna var det vi fick silver på? :P

Kommentera

Publiceras ej