Schools out for summer <333

0kommentarer

Nu är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!! Ledig i 10 sköna veckor !!!! Äntligen kom dagen jag väntat på i ett år :P Nu är skolaslutningen slut och sommaren 09 kan börja :D Jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra sommar med mycket bad, sol, kompisar och självklart gymnastik !
Skolasvlutningen var helt okej bara de att det var ruskigt kallt :P Vi höll på å fryda ihjäl ;P Min syster sjöng föresten :P Med sin kompis Elin och dem var sååå duktiga ! Älskar dig sis <333
Nu är den iallafall slut och jag sitter hemma i pyjamas (stavning*) och ska snart titta på summerland :P
Men först bjuder jag på lite bilder :)


Kanske inte den bästa bilden på mig men vad tycks om avslutningskläderna ?


Syrran och Elin när dem sjunger :)


Fiiin <333


Länna skolas band !!!

De var allt !! Puss å hej !!

Kommentera

Publiceras ej