Mysig fredag med Agnes <3

1kommentarer

Hej hej !
Idag är jag med bästa Agnes ! Hon ska sova här :D Vi har just gjort lite köttbullar och makaroner :P Och nu sitter
vi och pressar data :P Ikväll ska vi typ titta på OC tror jag :) Mys mys ! + att vi ska äta pizza till middag :)
Mums ! Vad ska ni hitta på idag ?
Hur som helst så var jag ju barnvakt igår :) Det var jättekul ! Vi blåste typ upp ballonger och tittade på tv :P Mysigt !
Deras pappa kom hem tidigare en väntat så jag cyklade hem vid 9. Skulle egentligen vara där till typ 12 :P Men det var riktigt roligt ! + att jag känade lite pengar :P De är ganska sjukt egentligen att jag känar pengar på mitt intresse :P
Jag tycker ju det är jättekul med små barn och de är ju typ som mitt intresse ;P Hehe
Men nu måste jag dra ! Puss puss <333


Moa och Harry :D <3

1 kommentarer

Hanniiie

12 Jun 2009 21:58

Vi skulle ju se OC !!!!! ;P

saknar dig !!<333

Kommentera

Publiceras ej