Morden i midsomer med dem bästa !

1kommentarer

Hej alla söta !
Idag har jag målat staket och varit vid stranden :D Jag och Syrran har som sommarjobb å måla staket så de gjorde vi idag :) Inte så kul men vad gör man inte för pengarna :P Nicko kom och hjälpte oss å måla lite också så då blev de genast roligare :D Vi var på stranden till typ 4 halv 5 typ och sen fortsatte vi å måla lite till :P Efter de åt jag lite middag och sen hoppade jag på cykeln och cyklade till Agge :) Agge, Jasse och jag tittade på Alsong på Skansen och sen på Morden i Midsomer :) Jag menar, vad är en sommar utan Allsong och Morden ? Så vi satte oss med kakor och te och hade mys :D Nu har jag just kommit hem och bloggar lite. Ska väll titta lite på Smallville snart tänkte jag.
Men nu måste jag dar ! Pussar <333


1 kommentarer

Hannie

01 Jul 2009 00:38

haha bra :D

Jag kmr ut på fredag tror jag" så då får vi kolla :D

PUSS! <33

Kommentera

Publiceras ej