Midsommar och Lördag

2kommentarer

Hej och ledsen för den dåliga uppdateringen !
Min midsommar var iallafall helt otrolig ! Så jäkla mysigt var de ! Vi var många barn och åt å dansade runt midsommarstången :P Och jag fick vara barn vakt åt Viktor ! Jag gick runt å bar på honom jättelänge :P Så jäkla gullig ! Och han grät inte ens :P Haha Sen var jag massa med hans stora syster Johanna också :) Hon är typ 4. Sen senare på kvällen körde alla barn i min ålder lite vinken :P Hehe lite barnsligt kanske men det är tradition ;P  Sen så satt jag lite framför datorn medans alla andra gjorde lite allt möjligt :P När klockan var typ halv 00:30 så gick jag, Syrran och mårten ner till båtarna och badade :P De är tradition de me :P Jag kan ju inte säga att det var jättevarmt direkt men det var inte jättekallt heller. Jag hoppade till och med i tre gånger :P Efter de gick vi upp och jag gick å la mig. Så jag hade en underbar midsommar !
Lördag- På lördagen sov jag ända till 10 !!! Jippi ! De var faktiskt mitt mål i sommar och jag klarade de :P Iallafall så gjorde jag typ ingenting på hela dagen bara slappade. Jag läste ut en asbra bok :) För bra för att dö heter den och jag tipsar verkligen ! På kvällen käkade vi hos farmor å farfar och efter de så var jag med Mathilda :D Lite senare kom Nicole också :) Hon är en granne som brukar vara här på sommaren :) Så vi hade lite roligt å tittade på massa roliga youtube klipp :P Hehe

Jag det var väll allt :) Men nu måste jag dra ! Pussar <333

2 kommentarer

ebba

21 Jun 2009 12:57

men va fin du va frida! ;D <33

Vivi

22 Jun 2009 09:55

Vilken fin bloggsida du har gjort!

Och midsommarbilderna ser härliga ut.

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej