Måndag

2kommentarer

God morgon !
Nu har jag just läst ut ``Georgia Nicolsons dagbok På kärleksspaning i Hamburgerland´´ Haha den var riktigt rolig :P
Idag så händer typ ingenting. Blir väll titta på tv och sitta framför datan som vanligt i de här vädret... Också ska jag vara
duktig å köra styrkan nu på morgonen också :) Men jag skippar joggingen för det känns inte så frestande i de här vädret :P Vad ska ni hitta på idag ? 
Men vet inte riktigt mer vad jag ska skriva nu så bye bye :P


När vi skulle till vikingabyn :P love u <333

2 kommentarer

Anonym

15 Jun 2009 13:44

Jag var inte med o tävlade på vikingscupen, har skadat syggen o kunde inte vara med :(

Men jag tror att det var brons de tog i fristående. Sen tog ju våra andra lag massa medaljer. Juniorerna tog guld i matta och fristående och mniorerna tog brons i fristående och silver i matta :)

zoffan

15 Jun 2009 20:24

Är du inte med Thilda ??

Kraaaam & Pöss

Zofia

Kommentera

Publiceras ej