Måndag eftermiddag

0kommentarer

Tjo på er !
Nu är skolan slut och jag har just tittat på Smallville :) Ska nog titta lite på Summerland snart ;) haha jag å mina serier :P
I skolan gjorde vi typ inget... Vi fixade våra råttfällebilar och sen planerade jag, lisa, agge, ros, max och stahl någon
vollyboll tävling som högstadiet ska ha imorn :) Vi fick sluta kvart över två men då var inte vi färdiga så jag slutade typ
14:25. Då gick jag hem :P Najsigt :)
Nu ska jag berätta om igår :) Vi var ju hos min tränare och grillade :D Det var hur roligt och mysigt som helst ! Vi spelade
kubb, grillade, pratade och tittade på gammla gympafilmer :D Det var riktigt roligt å se :P Tack för en underbar dag tjejer !!!
Efter de så åkte jag på uttagningen till minipiggarnas grupp med Ronja :D Hon var jättenervös stackarn men när hon
kom igång gick det sjukt bra ! Det var jättemycket folk där och hon testade övningar som hon aldrig hade gjort och var bara sååå duktig ! Vi fick inte veta om hon kom med på en gång men jag hoppas de :) Annars så kommer hon att få komma med i någon annan grupp :)
Men nu måste jag kila ! Pussar <333



Kommentera

Publiceras ej