Lördag

1kommentarer

Tjo tjo !
Har just käkat lite lunch :) Igår så sov ju Agge hos mig :) Vi hade jättemysigt ! Mathilda kom över och vi tittade
på talang och Berg flyttar in :P Tycker ni att de var rätt som vann talang ? Jag hejade inte på någon speciel tror jag
men jag tycker de var bra att han vann :) Sen gick iallafall Mathilda hem och jag å Agge titta på OC :) Sen gick vi å la oss.
Idag åkte hon hem någon gång vid 12 och sen har jag spelat sims med Mathilda :D Ikväll ska jag äta middag hos mormor, Adrian (min kusin) kommer dit också !! :D Var ett tag sen jag träffade honom nu så de ska bli kul å se honom igen :)
Men nu måste jag dra ! puss <333


1 kommentarer

Matilda

13 Jun 2009 14:00

jag tycker båda var bra, men trollkarlen var ju grym , man fattade ju ingenting! <3// matilda

Kommentera

Publiceras ej