Lördag

0kommentarer

Tjo !
Vad händer ? Själv sitter jag å lyssnar på musik :)
Idag har vi varit på stranden igen :) Det har varit sjukt varmt ! Som vanligt :P Tror jag har undvikit å bränna mig också :) Duktig har jag varit också för jag har kört styrkan :P Så nu känns det bra ;P Imorn så kommer släkten hit å ska fira mig :P Så då hinner jag bara med ett litet dopp på förmiddagen ;) Just de ! Vet ni vad jag såg när jag skulle cykla ner till badstranden ?! En orm ! Jag tror till och med att det var en huggorm ! gissa om jag blev rädd eller :P Men jag tror jag lyckades hålla mig ganska lugnt :P Jag gick fram å tog ett litet kort på den ;P Hehe sen slingra den sig iväg. Så nu har man sätt en sån också.
Hur som helst så ikväll blir det bullbakning för min å Hannas del och sen en liten kvällis ikväll :) Mys mys !
Ha de bäst pussar <3333

Kommentera

Publiceras ej