Härlig kväll med en liten båttur

2kommentarer

Hej på er !
Kom just hem från en liten åktur med båten :) Som jag säkert har skrivit så får jag köra lilla båten själv nu så jag, Mathilda, Syrran och Nicko (Nicole) har just varit ute å fiskat :D Vi fick inte en ända fisk men vi fick en riktigt rolig och trevlig kväll ! :) Jag måste säga att jag var riktigt duktig på å köra :P Hehe när vi skulle köra in båten så krockade vi typ med bryggan men annars gick d riktigt bra :P
Nu till de dåliga och de är att jag har börjat fuska väldigt mycket med styrkan... Inte bra ! Måste typ köra dubbla styrkepass imorn för att hinna ikapp :P Hehe inte bra alls !
Men nu måste jag dra ! Pussar <33

2 kommentarer

Hannah♥

23 Jun 2009 00:48

söööta ni e !! <33

Josefin

23 Jun 2009 09:03

FRIIIDA!! inte fuska med styrkan, inte ens jag har fuskat med styrkan! då e det illa vettu ;)

Kommentera

Publiceras ej