Gitarr och kvällsdopp

2kommentarer

Hej på er !
Vad görs ? Själv ligger jag typ å läser lite :) Vid halv 8 kom Micke till mig å vi åkte ner till badstranden å spelade lite gitar :D Jag ska typ spela för M och M, mamma å pappa och F och F (farmor å farfar). Jag hatar egentligen å spela inför folk men Micke har övertalat mig :P Så nu ska vi öva några veckor och innan Italien ska vi spela :) Iallafall så spelade vi lite och sen visade det sig att Mathilda och Syrran hade stått å tjuvlyssnat i typ 20 minuter !  Så helt plötsligt dök dem bara upp :P Vi badade lite och nu har jag just kommit hem :) Så det var min kväll  :D Hade asroligt ! Vad har ni gjort ?
Men nu ska jag dra ! Pussar <333




2 kommentarer

Wiman

30 Jun 2009 01:23

Tack för sällskapet! du är ju så jävla bra, du måste bara tro lite mer på dig själv! du kan ju mer än du vill ;)

Hannie

30 Jun 2009 13:45

Hallå där köp blåbär :P Jag vill ju också höra :D du vet vår deal! Ingen gittarsång, ingen bilåkning ! ^^

Puss! snart ses vi igen :D:D åh då måste vi se OC! :D <33

Kommentera

Publiceras ej