Första dagen på sommarlovet :)

1kommentarer

Hej på er !
Nu är första dagen på sommarlovet slut. Den har varit riktigtb ra :D Först så vaknade jag vid halv 8 imorse å tittade lite på tv. Sen gjorde jag mig i ordning, käkade frukost å titta ett avsnitt på summerland ;) Efter de ringde jag Jennifer :) Hon kom över och sen har jag varit med henne å Syrran hela dagen :D Jag å Jentan gjorde pannkakor och vi var typ grymma på de ! Dem blev jätte goda :P Jag lyckades faktiskt vända en  pannkaka i luften ! Är man duktig eller ;P Hehe vi var ner en sväng till båten lite också som ligger i sjön nu :) Mysigt mysigt !
Och vet ni ?! Imorgon kväll ska jag vara barnvakt ! Åt två tvilingar som bor granne med min mormor och morfar :D Dem heter William och Amanda och är typ 7 år tror jag :) Jättesöta e dem ! Sååå roligt eftersom jag vill jobba med barn när jag blir stor :) Så nu är jag lycklig !
Men måste kila ! Bilder på Pannkaksexperterna (jag å Jentan) kommer imorn :) Puss å kram F <33


Shit vilken otroligt söt bild asså ! De är på Lilla Moa :P <333

1 kommentarer

J

11 Jun 2009 11:23

Hej hej!! jag saknar dig jättemycket! hoppas vi ses snart!

va kul att du ska va barnvakt!! om jag går ut me hunden ikväll så kanske vi syns redan då :)

många pussar och kramar på dig

Kommentera

Publiceras ej