Ett guld och två brons !

0kommentarer

Heejj !
Nu är vi hemma från tävlingen och de har gått sjukt bra !!! Vi fick brons i matta och fristående och
guld i hopp ! Vi är riktigt stolta !! Fast jag är inte så nöjd med min prestation... Som jag har skrivit tidigare
så är jag väldigt trött och vill bara ha sommarlov från allt nu ! Jag var inte speciellt nervös men förträningen
gick asdåligt, de ända jag körde var mina flickisar. Så när det väl var dags å tävla så hade jag bestämt mig för
att köra allting. Men så tvekar jag på flickisarna ! Flickisarna som jag är så säker på och som jag kört hur länge 
som helst ! Vet inte vad som hände de bara blockerade sig i huvudet. Jag försökte att strunta i de tills tävlingen
var över men såklart så gick inte de utan jag började typ gråta. Då tar dem ort mig (vilket jag förstod eftersom man
inte kan köra när man är ledsen och de riskerar ju en till vägran) så jag var inte med mer på matta... Tror aldrig att jag
har varit så besviken på mig själv ! Usch och fy och blä ! Men vi lyckades ändå ta medalj i alla grenar !!!
hur har eran dag varit ?
Puss puss <333


Kommentera

Publiceras ej