Då var man 14 :P

3kommentarer

God morgon !
Idag blev jag väckt av Syrran, mamma, pappa och Laffie vid 8. Dem kom och sjöng för mig för idag fyller jag 14 :D Roligt ! Så nu börjar mitt år av lycka ! Hehe 14 e mitt turnummer ;P Dagen firar jag med (gissa vad :P) En dag på stranden ! ;) Haha de är ju rå varmt ! Fast jag brände mig igår så jag har sjukt ont nu ! Så idag får jag bara sitta i skuggan... Dålig dåligt dåligt ! Men jag klarar mig ;) Vad ska ni göra för kul idag ?
Got to go ! Bye bye !

3 kommentarer

vivi

25 Jun 2009 11:13

Grattis Frida!!!!!!

Hoppas du får en härlig födelsedag på stranden.

Pussokram

Matilda

25 Jun 2009 13:01

GRATTIIIIIS ! :D <3 inte för att skryta men jag fyller snart 15 :DDDDDDD <3



jag ska dra ut och sola idag :)



amanda

27 Jun 2009 18:03

GRATTIIIIIS!! :D <33

Kommentera

Publiceras ej