Bara några timmar kvar !!!

1kommentarer

Hej !
Nu är det bara 3 timmar och 15 minuter kvar av skolan !!!! Fattar ni att vi får sommerlov sen eller ?! De har inte jag
fattat en :P
Idag så har vi städat ut skåpen och haft vollyboll turnering :) Fast den är inte slut en :P Och 7B(äst) kom till semifinal !
Jag var inte med å spelade men jag måste säga att jag var en ganksa bra hejar klack :P Hehe så nu är de semifinal kvar och förhoppningsvis så går de bra :) Efter plugget ska jag hem och fiza mig gganksa fort för att sen gå på Syrrans avslutninng som börjar 5 :)
Jag skriver mer sen ! Pussar <333

1 kommentarer

mm

09 Jun 2009 13:59

grattis, min lilla tjej, för väl genomfört skolår. Har förstått att det går bra för dig men att du nu också är väldigt trött på allt vad skolan heter. Önskar dig en riktigt skön sommar, kanske t o m några fina dagar med oss?? Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej