Torsdag kväll

1kommentarer

Hej på er !
Nu har jag precis duschat :) Träningen gick riktigt bra :D Vi övade på dubblar och frivolt handvolt frivolt :) Jag körde frivolt handvol men längre kom jag inte med tanke på att min handvolt frivolt inte funka riktigt :P Aja iallafall så efter träningen gick vi runt i Norrtälje och letade efter en bikini åt syrran. Det var ju typ julinatta eller vad de heter så alla affärer hade öppet till 10. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här :P Hehe vad har ni hittat på idag ?
Måste kila ! Pussar <333


En bild från när jag å Hannie var ute på en liten kvällis :)

1 kommentarer

mm

03 Jul 2009 12:51

tja, sötnos,dufrågar vad vi har gjort. Vi packade ett litet lunchpaket och drog ut på en segeltur, det var tänkt så i alla fall. Men när vi precis hade seglen uppe, såg vi att vi höll på att segla rakt in i ett åskväder, så vi vände och lade oss i en vik och stannade där. Vi badade mycket och jag läste, mf fixade något på båten. Och så badade vi i ett kör, typ. I dag fredag ska jag fixa med trädgården. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej