Torsdag kväll

0kommentarer

Hej på er !
Nu e träningen slu. Det var hur kul som helst ! Först var de ju bara jag. Miccan, Syrran och Liv som var där för att spela in den där filmen. Och de var askul :P Vi körde typ bara lätta saker som kullebyttor å sånt men de var najs. Sen klockan 5 började den riktiga träningen å de var jättekul :) Fast jag började tveka mina flickisar vilket var väääldigt irreterande. hur kan man börja tveka på nåt sånt ? jag har typ kört de sen jag var 8 år. Ah men de gick väll bättre sen antar jag... Iallafall sen övade vi lite skruvträning och tsucka träning å de gick sådär... Var väldigt trött eftersom vi hade kört redan innan och jag precis har varit sjuk. Men kul var de :) Så nu sitter jag här å chattar som vanligt :P
Men måste dra ! Pussar <333

Kommentera

Publiceras ej