Tillbaka i kalla Sverige

2kommentarer

Heeejj !!
Nu e jag hemma ! Tillbaks i kalla sverige... Vi har haft helt underbart otroligt kul ! Mycket träning, massa bad och sol och extremt mycket skratt ! Även en hel del gråt å rädsla också och även lite skador men vad är ett läger utan lite motgångar ? :P Men för att det inte ska bli världens tråkigaste inlägg tänkte jag faktiskt låta bilderna tala. Så här kommer massa bilder !


Vårt flygplan :) Vi åkte flyg i typ två timmar och 50 minuter.


Jasse och Olivia på planet :) Jasse flög för första gången :D


Hehe vingen :P


Här är när vi precis hade kommit till hotellet :D


Lisa och Jasse :D


Haha min säng :P Hamnade i samma rum som Emma, Jasse och Lisa :D <333


Gruppbild på stranden ! Älskar er tjejer <333


Glassig bild på Liv vid poolen :P


Olivia och Kajsa :D <333


Hehe ja vad ska man säga... :P Jag stukade upp foten första dagen igen vilket inte var så kul.
Det gjorde rå ont + att jag inte fick bada på hela dagen ! :P Men med en hel del tejp och en linda
kunde jag träna dagens efter ;)


Haha men jag fick iallafall fina kryckor ;)


Här hade vi sandslottstävling :)


Sandslottet som vann :P


Här e vårat sandslott :D


Min sandslotts grupp <333


Haha Syrran i ett grasiöst hopp ;)


På onsdan var vi på ett vattenland :D Det var askul !!!


Fint va ?! Dem smällde typ raketer en dag när vi dansade fristående så de lät jättemycket.
Och så dkrev typ mamma att dem smällde raketer men jag tyckte de lät som att dem sa att
det kom bomber så jag fick typ panik :P Hehe


Liv, Kajsa och Lisa i gropen :D


Älskar er tjejer <3333


Dem bästa tränarna som finns ! Utan er vore vi ingenting !! NI E BÄST !!! <333


Tack för en helt underbar vecka !! Ni betyder bara mest hoppas ni fattar de !!! <333



2 kommentarer

RichardTränare

26 Jul 2009 17:36

Nice bilder och kommentarer, det var ett grymt läger med massa skojs och äventyr:) dit åker vi igen!

Emma! :)

27 Jul 2009 14:41

Saknar det GRYYYYMT mycket, särskillt Norrmännen xD <3

Kommentera

Publiceras ej