Middag med Temrin :D

0kommentarer

Hej på er !
Nu har jag just kommit hem från en underbar och riktigt rolig kväll hos familjen Temrin :D Vi har ätit middag där ikväll :) Kyckling med potatis blev det ! Jättegott ! När vi ätit tog vi en liten promenad till sjön och hade frågesport som vi alltid har när vi äter middag med dem :) Syrran och Moa hade gjort frågor och vi delades upp i lag. Jag å Max var i lag som vanligt :P När vi hade kört halva frågesporten gick vi upp till deras hus igen och fikade å hade mys och sen fortsatte frågesporten. Jag å Max gick vidare i final XD Och vi typ ägde mammorna så vi vann ;) Haha grymma vi var :P Och nu har jag just kommit hem. Innan spelade jag lite gitarr med Micke också :) Kul å spela igen. Var en hel vecka sen sist ;) Hehe
Men nu ska jag gå å lägga mig för jag e dö trött ! Ha de bäst pussar <333


Tack för en underbar kväll !! <333

Kommentera

Publiceras ej